WELCOME TO MY WORLD ! DONT FORGET TO FOLLOW ME YEAH ? I'LL FOLLOW YOU BACK ;)SELAMAT MENJELAJAH KAWAN-KAWAN .

◕kawankawan◕

Saturday, November 17, 2012

Contest : TOP BEST PHOTOS 2012

Views


 
 

Assalamualaikum Warahmatullahi Wabarakatuh :D
Haaa. Hari ne nak join satu contest lagi. Nampak tak banner smart kat atas tuh? Haa. kalau korang nak join juga, klik jaa banner tuh ya :) thanks kepada kakak yg menganjurkan contest ne and thanks jemput join juga. actually, lama juga saya berpikir td nak join atau tdak. ragu ragu. tp tak apa laa, saya ikut kata hati jaa laa. muehehe :D saya bukan pro sgt dlm bab mengedit gmbr ne. tp mmg suka sgt edit gmbr. kbanyakan gmbar dlm facebook saya tuh, b'edit.
syarat syarat ? mudah and done buat semua apa yg diminta :D
hadiah ? eum susa nak ckap laa. mmg menarik sgt. thanks laa kpada penganjur contest ne yaa sbb jemput. mcm tau tau jaa saya minat pkai dress ne. kalau menang, syukur alhamdulillah. dpt juga dress cantik tuh. nak sgt ! hahaha tp kalau tak menang pun tak apa. dah bukan rezeki saya kan? hee. ouke penat dah nak menaip ne. now nak upload gmbar yg saya nak pertaruhkan :D

ne gambar si kesayangan. curi gambar dea then edit ♥

haa. yang ne saya laa :D

ouke. etuh jaa. hope menang. baibai :) 





4 comments:

  1. Saya dah masukkan link awak dalam list . Sorry ye .. Saya tak perasan ..

    ReplyDelete
  2. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  3. Segmen yang sama. Goodluck. Mesti menang sebab gambar unik dan cute. Follow and leave comment on mine? http://where-kidrules.blogspot.com/2012/12/contest-top-best-photos-2012.html

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...